Garantie si Conformitate

Garantia produselor

Produsele comercializate de magazinul online – Refurbished.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor Refurbished.ro

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;
Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national. Totodata, S.C. NOVO BRANDS S.R.L. raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de Refurbished.ro.

Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 – 90 zile.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • depanarea / reparatia produsului;
  • inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
  • inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
  • returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;

Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat (instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei);
  • numarul de serie al produsului (S/N – „serial number”, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • plăci de bază cu pini îndoiţi, contacte arse sau oxidate;
  • procesoare ciobite,cu pini indoiti,contacte arse sau oxidate;
  • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub
  • actiunea substantelor chimice, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat, socuri mecanice, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.
  • Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.
Procedura trimiterii produselor in garantie

La aducerea / expedierea produsului pentru garantie te rugam sa ne comunici numarul cererii de service alocat dupa contactarea Departamentului de Service NOVO BRANDS S.R.L. si confirmarea din partea acestora de inregistrare a cazului de service.

In cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid va rugam sa mentionezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL INREGISTRARII CAZULUI DE SERVICE, precum si mentiunea „IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE”.

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie documentului de achizitie, bon fiscal etc. certificatul de garantie emis de Refurbished.ro care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Str. Caderea Bastiliei Nr.56-58, Sector 1, Bucuresti

Departamentul de service

In cazul in care optati pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid puteti apela la Fan Courier (telefon: 021-9336) si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de Refurbished.ro (S.C. NOVO BRANDS S.R.L.). Este foarte IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL INREGISTRARII IN SERVICE, precum si mentiunea „IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE”. Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.

Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina Refurbished.ro (S.C. NOVO BRANDS S.R.L.); expedierea se poate face prin intermediul firmei de curierat Fan Courier. In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Mentiuni importante

Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de likenew.ro il poti solicita oricând la adresa: [email protected]

Pentru a va retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunicati: data achizitiei, numar factura, titular, adresa de mail.

Refurbished nu poate fi făcut răspunzător pentru pierderea informaţiilor sau orice prejudicii, singura noastră obligaţie fiind aceea de a repara sau înlocui echipamentul defect (sau parţile acestuia).

De asemenea, în cazul efectuării de reparaţii hardware pentru echipamentele aflate în garanţie, Refurbished nu este raspunzător pentru eventuala pierdere de software. Prin urmare recomandăm efectuarea de back-up a datelor şi a software-urilor aflate pe produsele prezentate în service.

Nu răspundem pentru pierderea datelor în urma virusarii sistemului dvs. Orice reclamaţii ulterioare considerindu-se a fi nefondate.

Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

 

Atentie!

Produsele se trimit in service doar daca vi s-a alocat un Nr. de inregistrare din partea Departamentului de Service. Garantia produselor nu este transmisibila. NOVO BRANDS are obligatie contractuala doar fata de titularul facturii de achizitie.

* Va recomandam dezactivarea/stergerea parolelor setate la produse inainte de predarea in unitatea service. Acestea impiedica aducerea la conformitate a produselor si returnarea lor fara interventii.
* Dupa inregistrarea cererii de service puteti trimite produsul prin curier cu plata transportului in sarcina NOVO BRANDS. Este important sa mentionati numarul cererii de service pe AWB.
* Cererile inregistrate sunt procesate de luni pana vineri in intervalul orar 9:00-18:00. Pentru solicitarile primite in afara programului de lucru, termenul curge incepand cu prima zi lucratoare.

 

STORNARE PRODUSE:

Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu alte produse cu performante similare vor fi stornate. Contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea facturii de storno. Comenzile care folosesc partial sau integral sume provenite din operatiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar in baza prezentarii unui act de identitate valid (facturi persoana fizica) sau a unei imputerniciri (facturi persoana juridica).