Întrebări Frecvente

Retur

In cat timp primesc banii inapoi?

Plata pentru comenzile returnate se face după aprobarea returului, în termenul de maxim 4 zile lucrătoare de la receptionarea produsului. 

Cum pot returna un produs?

Daca nu esti multumit de produs il poti returna oricand in intervalul de 14 zile de la data achizitionarii fara un motiv anume. Completezi fomularul de retur disponibil in zona de support, resetezi produsul si te asiguri ca incluzi in colet toate accesoriile primite, il ambalezi bine si il trimiti pe adresa noastra fara valoare ramburs. Dupa ce il verificam in maxim 2 zile lucratoare primesti banii in contul bancar furnizat in formular. Mai multe detalii gasesti in pagina Politica de retur.

Produse

Pot primi factura pe firma cu TVA?

Poti solicita factura pe firma completand datele firmei la pasul 4. "Adresa de facturare" din pagina de finalizare comanda.

Intrucat unele produse sunt second-hand acestea nu sunt purtatoare de TVA (TVA Marginal) si acesta este inclus in pretul afisat.

La ce se refera conditia produselor?

Conditia produsului se refera strict la aspectul exterior al produsului si NU reflecta conditia bateriei sau functionalitatile produsului. 

Toate produsele sunt testate si nu au defecte tehnice. De altfel vin cu garantie standard 12 luni si drept de returnare gratuit.

In ce stare sunt bateriile produselor?

Toate produsele sunt livrate cu o sanatate a bateriei mai mare de 80% fiind in parametri de functionare recomandati de producator, cu o o medie generala de 92% a bateriilor livrate.

Daca vrei sa stai fara griji poti opta pentru optiunea Garantie Baterie si iti vom inlocui gratuit bateria in primul an daca aceasta se degradeaza.

Ce inseamna Refurbished?

Un produs refurbished înseamnă că a fost fie deținut de cineva anterior si a fost verificat si reconditionat de experti pentru a functiona ca unul nou la un pret mult mai mic.

Produsele vin in cutiile originale?

Nu, produsele sunt livrate in cutiile noastre branduite realizate din carton reciclat. 

Produsele sunt codate sau blocate?

NU, ne asiguram si testam foarte bine produsele inainte de livrare astfel incat vei primi un produs perfect functional, liber de retea, fara cont iCloud sau declarat furat/pierdut.

Produsele vin cu accesorii?

Produsele sunt livrate cu un set standard de accesorii in functie de tipul de produs. De obicei este mentionat in pagina produsului accesoriile incluse in colet. Daca acestea sunt incluse acestea sunt generice. 

Pot vedea poze cu produsul ce urmeaza sa il achizitionez?

DA, ne poti trimite un mesaj pe Chat sau in pagina de Contact cu modelul dorit si vom incerca sa iti furnizam poze cu produsul ce urmeaza sa il primesti. 

Ce layout are tastatura laptopurilor?

Toate laptopurile livrate au tastatura internationala (ENG).

Plata

Cum pot plati in rate?

Puteți dispune de 1-6 rate, fără dobândă, folosind unul din cardurile de cumparaturi: Star Forte Banca Transilvania, Alpha Bank, Card Avantaj, Garanti Bonus.

La finalizarea comenzii, după alegerea metodei Plata cu Card online si introducerea datelor cardului dvs., procesatorul de plăți va recunoaște automat banca emitentă a cardului, afișând opțiunea "Plătește în rate".

Ce metode de plata sunt acceptate?

Comenzile pot fi platite folosind una din metodele:

  • Plata Ramburs, achitat numerar la momentul livrarii
  • Plata Online cu Cardul, prin Netopia
  • Plata in 6 Rate, fara dobanda, cu Card de cumparaturi emis de una din bancile: Star BT, Alpha, Garanti, Credit Europe
  • Plata prin Transfer Bancar

Livrare

Pot verifica coletul la livrare?

DA, cand plasezi comanda poti selecta modalitate de livrare cu verifica colet si curierul va astepta sa verifici coletul inainte de primire. Totodata dispui si de dreptul de retur de 14 zile de la data primirii coletului sa poti verifica in liniste produsul.

In cat timp primesc comanda?

De obicei daca sunt plasate pana in ora 16 in zilele lucratoare comanda este livrata a doua zi lucratoare. Daca este plasata in weekend, luni va fi predata curierului urmand ca in 1-2 zile lucratoare sa ajunga la tine. Cand vom preda coletul curierului vei primi un SMS cu numarul AWB pentru urmarire.

Pot ridica comanda din magazin?

NU, din păcate nu oferim aceasta optiune. Suntem un business 100% online, așa că nu avem un birou sau magazin fizic din care clienții să poată ridica produsele. Acesta este unul dintre motivele pentru care reusim sa iti oferim mereu preturi mici!

Garantie

Cum trimit un produs in garantie?

Pentru a trimite in garantie un produs te rugam sa completezi Formularul de Trimitere in Garantie disponibil in sectiunea suport detaliind cat mai bine problema intampinata. Dupa ce ai completat formularul te rugam sa ambalezi cu grija produsul si sa il expediezi la adresa service-ului specificata in emailul de confirmare. De indata ce ajunge la noi te vom contacta. Termenul de solutionare este de 14 zile dar vom depune tot efortul sa il reparam cat de repede.

Cum functioneaza Garantia Bateriei?

Bateriile sunt componente consumabile cu o garantie de 1 Luna in schimb oferim o garantie optionala contra cost de 12 Luni in cazul in care aceasta se degradeaza. Daca bateria produsului achizitionat scade sub 80% sanatate sau indica mesajul Service Recomandat atunci vom inlocui bateria cu una noua, singura conditie este sa fi selectat optiunea Garantie Baterie in momentul plasarii comenzii.

Care sunt conditiile de trimitere in Garantie?

Orice comanda beneficiaza de garantie standard 12 Luni de la data achizitionarii si 1 luna pentru baterie aceasta fiind o componenta consumabila. IMPORTANT: Nu acceptam produse care au suferit soc mecanic sau contact cu lichide!

Pentru a rezolva problema cat mai rapid te rugam sa nu incluzi accesorii (incarcator, cablu) in colet, sa ne furnizezi parola/codul de deblocare in formularul de garantie pentru a testa functionalitatile si sa explici cat mai detaliat problema. Vom face tot posibilul sa reparam produsul in maxim 10 zile.

Te rugam sa efectuezi un backup-ul inainte de trimitere in service.

Folositi piese originale in procesul de reconditionare?

Folosim doar piese OEM in procesul de reconditionare dar in unele cazuri aceste piese nu sunt puse la dispozitie de producator si trebuie sa folosim piese non-OEM de calitate superioara. Chiar si asa produsele sunt in continuare de calitate superioara si beneficiaza de 12 luni garantie.